fredag 11 juni 2010

!!! 50.000 besök !!!


Under de 11 månader jag har haft igång den här bloggen så kan jag glatt konstatera att det idag passerade 50.000 besök. Något jag aldrig kunde drömma om när jag startade bloggen.

STORT TACK alla som besöker min sida.
STORT TACK för alla fina och värmande kommentarer. Sådant sporrar till att göra ännu fler bilder...
STORT TACK för Sunhine Award, Michèle | Barbro. (hoppas inte jag glömt någon)
STORT TACK för Beautiful Blogger Award, Rickard.


Dessa vill jag ge en Sunshine Award:



När man fått utmärkelsen bör man:
- Kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den.
- Tacka och länka till den som nominerade en.
- Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
- Berätta sju intressanta saker om sig själv.

De här bloggarna vill jag gärna nominera, som på ett eller annat sätt betytt mycket för min egen inspiration. Ni är fantastiska!

(Listan är utan inbördes rankning. Hela listan på inspiration ser ni på länklistan här till vänster!)


7 saker om sig själv:

1. Ger aldrig upp. Fruktansvärt envis. Nästan alltid glad i andras sällskap.
2. Obotligt intresserad av foto.
3. Har måååånga fotoböcker hemma.
4. Inspireras gärna av helt andra fotostilar än naturfoto.
5. Kör gärna fort med Italienska motorcyklar.
6. Lyssnar på rätt hård musik. Stjärnan bland stjärnor är Yngwie Malmsteen.
7. Älskar djur! Kan nästan få tårar i ögonen när jag tänker på vissa djurmöten.
Mina hundar är världens goaste :-)


Bilden: Stim med Long-fin Banner Fish, Borneo - Sipadan Island.

/Mats Andersson

(50.000)

11 kommentarer:

e sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
e sa...

Congratulations, Mats! It is no surprise That You Have So many visitors. Your blog always has the most interesting photographs ... like the one in this post, for example. Most unusual and exquisitely beautiful. I look forward to all my visits here. :) Lizzy

Mats Andersson sa...

THANKS Lizzy!!!

Eirin Bjørnstad sa...

Tusen tusen takk, Mats! ;-)
Jeg er ikke vant til å få slike utmerkelser og blir skikkelig rørt.
Alt godt og god klem fra Eirin.
(skal jeg nå gi videre til 7 stykker?)
;-)

Mats Andersson sa...

Hej Eirin. Sunhine Award ska nog gå vidare till 12 st...
- och då var så väl värd denna!

/Mats

Jenny sa...

Grattis till utmärkelserna och alla besökare. Snyggt foto på fiskarna också. S/V höjde effekten rejält.

Lene Megan sa...

Tusind tak for award Mats! Og tusind for de altid fantastiske og poetisk smukke fotos, du beriger os med via din hjemmeside. :-)

Ha' en dejlig weekend!

Kh Megan

Carl-Johan Rådström sa...

Grattis Mats!

Anonym sa...

Gratulerar till utmärkelse och kul med alla besök och ett stort tack för nomineringen :-)

/PJ

Anonym sa...

Tack för "solskenet" Mats. En riktig pangbild dessutom som du har lagt upp här! Nästan overkligt bra.

Skogswilden sa...

Tackar också för solskenet (som nu äntligen kommit tillbaka efter allt regnande)!