söndag 22 augusti 2010

Förenade Naturfotografer/FN


Nu går arbetet med Förenade Naturfotografer/FN in i nästa fas. Hemsidan börjar ta form och man kan nu anmäla sig där! Helt utan kostnad.
- Målet är en stor rikstäckande organisation med de flesta naturfotograferna i Sverige, från de grönaste amatörerna till de mest erfarna professionella.
- Med en stor organisation kan vi bli en maktfaktor i Sverige som också har möjlighet att vara med och påverka politiska beslut, i första hand som handlar om vår värdefulla natur där vi hämtar våra motiv.

Gör ett besök på hemsidan www.forenadenaturfotografer.se och anmäl dig!

/Mats Andersson

(63802)

5 kommentarer:

Niklas sa...

Härligt!
Jag läste det på Terjes blogg också. Jag var en av de som "föranmälde" mig på Terjes blogg för länge sedan och det är ju viktigt att starta en stark gemensam organisation för naturfotografer i Sverige. Hoppas att org. blir lika bra som många av oss har förhoppningar om..

/Niklas

Samuel Jacobsson sa...

Fantastiskt initiativ , spännande att få följa detta projekt.
Nu är jag oxå medlem.
Gott jobbat Matte boy !!

Anonym sa...

Gjorde en intresseanmälan på Terjes blogg för ett bra tag sedan men efter att ha läst din blogg idag är nu det formella formuläret ifyllt! Hoppas bara att man blir antagen som medlem nu ;)

/Anna

Jenny sa...

Blir ju lite fundersam då man anmälde sig på Terjes blogg i vintras, och i söndags på FN-sidan men ändå inte står med - selektiv intagning?

Mats Andersson sa...

Jenny - testa att töm cache-minnet i webläsaren och titta igen. Annars kontakta mig mailvägen.