onsdag 15 december 2010

Vinterhuset


/Mats Andersson

(83269)

8 kommentarer:

Unknown sa...

Im Nebel sieht man nur, wenn Mann und Frau genau hinschaut.
Ich liebe solche Bilder

Hilda R.B sa...

Nydelig. Så flotte farger og spennende bilde.

Erika Ahlberg sa...

Bilden har för mig ett genomgående kvinnotema då jag ser saker som kan förknippas med en kropp. Om vi bortser från det föregående så är det en spännande bild! Härliga färger! Jag hoppas den lille vände åter in i sitt lilla vinterhus :)

/Erika

Marie Gustafsson sa...

Underbar vinterbild - man riktigt känner hur snön yr... precis som här idag!

/MarieG

Anonym sa...

Riktigt läcker det här :-)

/PJ

Anonym sa...

Mycket bra bild. Vacker och spännande. /Mathias

Anonym sa...

Utsökt konstverk! Säkert helt underbar i stor canvasutsktift.
/Jukka

Thomas Eriksson sa...

Jag gillar bilden
Tack för llmenackan.
Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år och en god jul.
Thomas