tisdag 24 maj 2011

Mullsjö International Photo Festival



Nu börjar det dra ihop sig. Internationell fotofestival i Mullsjö!!!
Besök gärna min utställning "Lux et Tenebrae". Jag kommer visa 22 bilder. Bilderna ingår i ett bokprojekt som jag gör tillsammans med Anna Clarén och David Söderlind (text). Boken kommer hösten 2011.
Min utställning hittar du på Arena 1G, Marston Hill. 1 km öster om centrum. Internatet/pensionatet Marston Hill består av en större huvudbyggnad. I närheten finns sedan separata hus med tre utställningar. Jag håller till i huset "The Folly". En röd friliggande stuga. (se nedan).
Mullsjö Int. Photo Festival pågår 4-10 juni 2011.

/Mats Andersson


PS. Huset "The Folly" köptes av Jens (ägare) pappa på 1950-talet. Huset flyttades från Småland och hit. Jens far gjorde detta trots dålig ekonomi. Därav namnet "The Folly" som betyder dårskap.

(106059)

2 kommentarer:

Per sa...

Ska bli spännande att se!
/Per

Anonym sa...

Kommer definitivt att besöka :-)

/PJ