tisdag 6 september 2011

I sitt hem


Skogens konung. I sitt hem. Tittar ut över sina skogar.

En bild till min familj, för att dom står ut med mig alla gånger jag kommer hem från fotouppdrag. Det roligaste jag vet är att visa alla bilder i kamerornas displayer innan jag laddar över filerna till datorn.
- Titta här! Och titta här då!
De tittar i vilket fall. Men ibland ser de lite uttråkade ut :)
Men man är ju så glad och upprymd när man kommit hem med bilder som man är nöjd med.

Småländsk älg 3 sept. 2011.

Mats Andersson /N

(120.034)

7 kommentarer:

Susanne sa...

Mmmm... han har ett stort kungadöme att ta hand om. :) Lustigt det där att andra kan bli så uttråkade av nåt som är så spännande! :D

Anonym sa...

Hehe, kan tänka mig "jaha du har fotat älg igen, okaj, den var ju fin", för det är lite så vi har det här när vi varit ute och fotat på olika håll. :)
Snyggt foto är det iaf, här ovan.

Anonym sa...

Wow, vilken bild Mats!
Jag gillar när Felix 14 år är med på fotoutflykt, för han och jag kollar på varandras bilder direkt i kameran. Kolla här, kolla här! liksom.

Anders sa...

Haha, ja det krävs nog en uthållig familj med stor fantasi och empati för oss.

Känner igen mig, men jag brukar vänta till jag laddat in bilderna o börjat jobba med dem. Det min familj vinner i slippatittapålitenskärmbild, förlorar de i: Å den här bilden tänkte jag så, denna ska vara svart vit eller vad tycker du.....

Läcker bild Mats!

//Anders

Fjällripan sa...

Hehe, känner också igen det där...:))

Jättefin bild på skogens konung. Här är det nu länge sen jag fick se någon älg överhuvudtaget..
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Ja och bilderna ser ju så bra ut i kameran. Men du den här bilden skulle kanske göra sig bra i färg....Kanske du skulle muntra upp familjen med lite glada och ljusa färgbilder......;o)

Anonym sa...

Jag känner igen det där med att man vill visa sina bilder när man kommer hem, och som tur är har man för det mesta en snäll och tålmodig publik. Fin bild på den fulsnygga skogskonungen.
/Jukka