söndag 3 november 2013

Köp direkt från hemsidan

Nu finns även en sida med samtliga böcker.

Varje bok har ett galleri med bilder från boken.
Nu kan du handla mina böcker smidigt och enkelt direkt från hemsidan. Hanteringen av mailbeställningar där jag varje gång fått skriva ut en faktura m.m. har blivit svår att hinna med.
Nu köper du alltså enkelt direkt via ditt Paypal-konto eller med kreditkort. Jag levererar inom 2-3 arbetsdagar. De två nya böckerna Intimations och Gryning kan dock inte levereras förrän i mitten av november.
Framöver kommer du även kunna köpa vissa utvalda bilder och bildserier direkt från hemsidan. Pga att boken "Djur. 66 bilder" är slut och efterfrågan stor så kommer jag ta fram en serie om 5 bilder från den boken till ett riktigt bra pris.
Vill du beställa flera böcker samtidigt är du givetvis välkommen att sända ett mail, så vi kan samordna frakten. I framtiden kommer jag säkerligen bygga ut betalningssystemet med en webbshop. Noterbart är också att du kan skriva några rader t ex om du vill ha en personlig hälsning i boken - det går om du väljer att betala med kreditkort. Givetvis är fortfarande alla böcker som beställs från min hemsida signerade.


Mats Andersson/N

Inga kommentarer: