söndag 30 mars 2014

Sommartid

Dovhjort. 30 mars 2014
Mars har verkligen bjudit på många fina morgonstunder ute i skogen. I morse var det dessutom extra lätt att kliva upp när klockan skruvades fram en timme ;)
Nu i slutet av mars finns det dessutom lite bättre chanser att fota i gryningsljus - även om gryningen inte varar speciellt länge. Men det blir bara bättre och bättre :)

PS. måste tacka alla er som faktiskt supportar mig. När jag medvetet slutade blogga pga tidsbrist i mitten av november 2013 så har många av er istället köpt mina böcker. TACK! Bokförsäljningen gjorde ett markant skutt uppåt perioden november-februari om jag jämför med tidigare år. Och de bilder jag tycker är mina absolut bästa bilder finns bara i mina böcker! Jag kommer dock lägga ut lite bilder här då och då i fortsättningen om tiden tillåter. Även informera om utställningar, föreläsningar m.m. Ska även försöka fortsätta med mina boktips. Jag har köpt en massa bra fotoböcker under den här tiden :))) Lovar dela med mig framöver ...

/Mats

Inga kommentarer: