lördag 20 september 2014

Kuusamo naturephoto


Stort tack till alla som förgyllde min dag i Kuusamo. Mycket glädjande att det fyllde på så bra med folk när min vän Heikki o jag hade vårt bildföredrag. Härligt! Väldigt roligt att även få möta så många duktiga fotografer och vänner. Roligt att träffa Annti Leinonen (Järvmannen) igen och legenden Hannu Hautala bland många andra. Vill också rikta ett stort tack till fotoskolan i Muurlan där jag fick äran att visa bilder några dagar senare. Det blev en händelserik helg med närmre 300 mil körda i bilen. Det blev även ett mycket positivt möte på Salo Art Museum. Nu har jag mycket arbete framför mig igen - och ser MYCKET fram mot början av nästa år då jag ställer ut i Finland för första gången. Återkommer med mer info framöver.

/Mats
matsandersson.nu

Inga kommentarer: