lördag 28 januari 2017

Båtresa denna gång ...



Fortsätter med mitt projekt "Lost in Iceland". Det blir båtresa till Island och Färöarna i sommar. Inga mer skräckfärder ute i forsarna där jag sommaren 2015 dränkte en bil (läs artikel här). I år tar jag med mig min egen bil som klarar "vägarna" i det nyfödda landet.
– Nästa helg 4/2 hör du mig berätta om mina strapatser på Island på Naturfotodagen i Västerås. Där visar jag många av projektets bilder från åren 2015 och 2016.
– Vill du se mina Islandsbilder som Fine-art-print - passa på att besöka Galleri Plan B i Växjö i kväll  28/1 under kulturnatten. De håller öppet ända till 23.00. Utställningen pågår dock till 19 februari.
Jag visar även ett antal helt nya bilder i Västerås på Aros Congress Center under Naturfotodagen.

Mats Andersson
matsandersson.nu
Wildlife Photographer of the Year 2016 (winner Black & White)
Nordic Nature Photographer of the Year 2016 (NNPC)

2 kommentarer:

Anita sa...

Superflott bilde!Det blir en flott flott tur!

Mats Andersson sa...

Tack snälla Anita!